søndag den 15. august 2010

Midnatsblå kjole med små sole og Libertybærestykke

 Kjole i midnatsblå bomuldspoplin med små cremefarvede sole.
Bærestykke i Libertyprintet 'Mark' med fint paisleymønster. Bærestykket er pyntet med turkis zigzaglidse, en snydestolpelukning og en enkelt blomsterknap.
Halskanten er afsluttet med et håndlavet kantebånd i samme stof som kjolen.
Kjolen har elastik i ærmekanten.

De bare tæer og sommerblomsterne til trods er den tænkt som en efterårskjole.

Den er til den store side, så er du tvivl, vælg da den mindste af de 2 størrelser du vakler imellem. Eller send mig en mail på karlssonskludeskab@hotmail.com.

Str. 104 har jeg på lager. Andre størrelser sys på bestilling.

STØRRELSE
80 - 140. Anfør den ønskede størrelse ved beskedfeltet, når du betaler via Paypal eller skriv det herunder i kommentarfeltet.

MATERIALE
100 % bomuld

BEHANDLING
Vask ved 40 grader
Ingen tumbling
Stryges på bomuldsvarme

PRIS
499,- inkl. moms og porto

LEVERING
1-3 dage for den der er på lager. Andre størrelser 2-3 uger.



2 kommentarer:

  1. Hej Lis.
    Vil du ikke sende mig en mail på no682 @ hotmail.com så får jeg dit print afsted asap.

    Mvh Mic

    SvarSlet

Ønsker du at købe? Tryk på paypalknappen eller send mig en mail på karlssonskludeskab@hotmail.com